Ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego

OGŁOSZENIE

WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,

ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,

tel. (0 prefix 22) 55 32 000, fax (0 prefix 22) 55 32 213

ogłasza przetarg nieograniczony na:

dostawę sprzętu komputerowego

 

Nr postępowania WF-37-70/06

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:

osobiście w siedzibie Zamawiającego, lok.: 436,

lub listownie na adres Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69,
00-681 Warszawa, pok. 436)

lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl

lub faksem nr (0 22) 55 32 213

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl

 

 

Wspólny Słownik zamówień (CPV)

Główny przedmiot

30.20.00.00-1

Dodatkowe przedmioty

 

30.21.11.00-8

30.21.31.00-6

30.23.12.50-4

30.23.32.31-9

 

Informacja o oświdaczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:

1.   oświadczenia o zobowiązaniach związanych z serwisem gwarancyjnym (na druku formularza OFERTA)

2.      opis oferowanego sprzętu komputerowego (np. na druku OFERTA) lub załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego wraz z podanymi symbolami, typem urządzenia oraz nazwę producenta.

Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, ul. Pasteura 7, ul. Żwirki i Wigury 93, Al. Ujazdowskie 4, ul. Smyczkowa 5/7, Warszawa (w zależności od części zamówienia)

Wymagane wadium: 2 446 PLN – za całość (od 6 PLN do 400 PLN w zależności od części zamówienia)

Wymagany termin realizacji zamówienia:

w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy – w przypadku dostawy sprzętu komputerowego, którego dostawa nie jest opodatkowana stawką 0% (dotyczy m. in. dostawy komputerów przenośnych (notebooków));

w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca otrzyma informacje, że zostało wydane zaświadczenia potwierdzającego, że wymieniony w zamówieniu Uniwersytetu Warszawskiego skierowanym do Wykonawcy/Dostawcy sprzęt komputerowy przez przeznaczony dla placówki oświatowej - w przypadku dostawy sprzętu komputerowego, którego dostawa jest opodatkowana stawką 0% (dotyczy dostawy jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, urządzeń do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratorów i switchy sieciowych)).

 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 436,

Termin składania ofert upływa dnia 08.12.2006 do godziny 11.00

Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.12.2006 o godzinie 12.00siedzibie Zamawiającego, pok. 436

Termin związania ofertą: 30 dni

Języki, w których można sporządzać oferty: Polski

 

Opis warunków udziału w postępowaniu:

1)      Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ.

2)      Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ

3)      Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej w SIWZ (w ofercie musi być dowód wniesienia wadium).

4)      Wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie

Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/niespełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1)            Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium w postaci poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć zaopiniowany przez Kwestora UW wzór  z oryginałem dokumentu)

2)            Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ.

3)            Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

UWAGA:

Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne.

4)            Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5)            Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

6)            Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku „Doświadczenie zawodowe /firmy/” stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Justyna Strzemieczna – specjalista – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl

 

Ocena oferty

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami

dotyczy wszystkich części, z wyjątkiem 21.

1. Cena                                                                                     95%

2. Okres gwarancji                                                                      5%

dotyczy części 21

1.      Cena                                                                                   85 % 

2.      Okres gwarancji                                                                  10%

3.    Dostarczenie do testów                                                      5%

                                                                                                

Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

 

OGŁOSZENIE ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 22/11/2006

 

Dziekan Wydziału Fizyki UW

 

prof. dr hab. Jan Bartelski

 

 


ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

 

część 1: dostawa jednego UPSa (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

 

cześć 2: dostawa pięciu UPS-ów (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

 

cześć 3: dostawa switcha (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

 

część 4: dostawa dwóch komputerów stacjonarnych (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 5: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

A.     dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

B.     dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 6: dostawa komputera przenośnego (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 7: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

A. dostawa komputera stacjonarnego  (kod CPV: 30.23.11.00-8)

B dostawa drukarki kolorowej atramentowej (kod CPV: 30.23.32.34-0)

 

 

część 8: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 9: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

A.     dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

B.     dostawa urządzenia wielofunkcyjnego  (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

 

część 10: dostawa zasilacza UPS (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

 

część 11: dostawa czterech mediakonwerterów (kod CPV: 30.20.00.00-1)

_______________________________________________________________________________________

 

część 12: dostawa monitora LCD 19”  (kod CPV: 30.23.12.50-4)

_______________________________________________________________________________________

 

część 13: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 14: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8))

 

 

część 15: dostawa kolorowej drukarki laserowej (kod CPV: 30.23.32.31-9)

 

 

część 16: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 17: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

A. dostawa trzech monitorów LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)

B. dostawa nagrywarki zewnętrznej (kod CPV: 30.23.31.50-7)

C. dostawa dysku twardego (kod CPV: 30.23.31.71-0)

 

 

część 18: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 19: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 20: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 21: dostawa wieloprocesorowy 64-bitowy serwer, (kod CPV: 30.26.20.00-3)

 

 

część 22: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

A. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

B. dostawa dwóch monitorów LCD (kod CPV: 30.23.12.50-4)

 

 

cześć 23: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

A. dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

B. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

C. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 24: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

A. dostawa dwóch komputerów stacjonarnych (kod CPV: 30.23.11.00-8)

B. dostawa monitora do prac graficznych 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)

 

 

część 25: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 26: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)