Ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego

 

OGŁOSZENIE

WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,

ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,

tel./fax (0 22) 55 32 213

ogłasza przetarg ograniczony na:

przekształcenie pomieszczeń mieszkalnych i biurowych na stołówkę dla studentów i pracowników Wydziału Fizyki UW w budynku przy ul. Pasteura 7 – I etap – wykonanie podstawowych prac budowlanych oraz podstawowych prac instalacyjnych i elektrycznych wod-kan. (bez „białego montażu”)

 

 

Nr postępowania: WF-37-16/07

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

Wspólny Słownik zamówień (CPV)

Główny przedmiot

45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty

 

45.26.25.00-6

45.30.00.00-0

45.33.30-00-0

 

Informacja o oświdaczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:

kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie Przedmiaru robót i Szczegółowej Specyfikacji technicznej

Główne miejsce robót budowlanych: Wydział Fizyki UW ul. Pasteura 7, Warszawa

wadium: wadium nie jest wymagane

Pożądany termin realizacji zamówienia: w ciągu 3 miesięcy od dnia podpisania umowy

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 436,

Termin składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu upływa dnia 12.04.2007 do godziny 11.00

Termin związania ofertą: 30 dni

Języki, w których można sporządzać Oferty i Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski


 

Opis warunków udziału w postępowaniu:

o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)              nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy;

2)              spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy;

3)              do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa;

4)              do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia sanitarne dozorowe odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa;

5)              do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia elektryczne dozorowe odpowiednie do przedmiotu zamówienia i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa;

6)              do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą pracowników, którzy posiadają uprawnienie sanitarne eksploatacyjne odpowiednie do przedmiotu zamówienia (przynajmniej 2 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót sanitarnych);

7)              do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą pracowników, którzy posiadają uprawnienie elektryczne eksploatacyjne odpowiednie do przedmiotu zamówienia (przynajmniej 2 pracowników, z wyłączeniem robót elektrycznych);

8)              wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem (tj. kompleksowe roboty budowlane obejmujące trzy branże (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna)) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje).

Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.      Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie  na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

2.      Sposób oceny warunku udziału w postępowaniu „Doświadczenie zawodowe /firmy/” będzie wyliczone wg następującego wzoru:

         W1 = 100 * Dof/Dmax

 

gdzie:      Dof – ilość zamówień (zbliżonych co do rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia) przedstawionych przez Wykonawcę badanego Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

              Dmax – ilość zamówień (zbliżonych co do rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia) przedstawionych przez Wykonawcę spośród badanych Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

3.   Jeśli Wykonawca przedstawi mniej niż 3 zamówienia zostanie wykluczony z postępowania.


 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1)            oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 oraz 24 ust 1 i 2 Ustawy;

2)            aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)

UWAGA

Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne;

3)            aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);

4)            aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);

5)            uprawnienia budowlane kierownika budowy odpowiednie do przedmiotu zamówienia i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;

6)            uprawnienia sanitarne dozorowe kierownika robót sanitarnych i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;

7)            uprawnienia elektryczne dozorowe kierownika robót elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;

8)            uprawnienia sanitarne eksploatacyjne (przynajmniej 2 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót sanitarnych);

9)            uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (co najmniej 2 pracowników, z wyłączeniem kierownika robót elektrycznych);

10)        wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem (kompleksowe roboty budowlane obejmujące trzy branże (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna)) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 3 roboty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu „Doświadczenie zawodowe /firmy/” oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje).

Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto.

 

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

1)      inż. Mieczysław Zaniewski – tel. (0 22) 55 32 296, e-mail: Mieczylaw.Zaniewski@fuw.edu.pl - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia;

2)      Justyna Strzemieczna – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl - w sprawach merytorycznych;

3)      Magdalena Bławdziewicz – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: blaw@fuw.edu.pl. - w sprawach merytorycznych.

 

Ocena oferty

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

1. Cena                                                           100%

 

Przewidywana liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5

 

Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

 

OGŁOSZENIE ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 16/03/2007

 

 

 

 

Dziekan Wydziału Fizyki UW

 

prof. dr hab. Jan Bartelski

............................................................................

Zamawiający