1. | Historia języków C i C++. Budowa komputera - pamięć. |
2. | Środowisko pracy. Typy danych. |
3. | Typy danych. Biblioteka matematyczna. Strumienie. Napisy. Kontrola błędów pracy strumienie. |
4. | Czym się różni wskaźnik od zmiennej? Zmienne dynamiczne. Programowanie proceduralne. |
5. | Instrukcje warunkowe. Instrukcje iteracyjne. Formalizm języka C. |
6. | Struktury danych: tablica, lista, drzewo. |
7. | Biblioteka STL: struktury danych, iteratory, algorytmy. |
8. | Pojęcie klasy. Składowe klas - pola i metody. Konstruktory i destruktory. Funkcje i klasy zaprzyjaźnione. |
9. | Dziedziczenie klas. Polimorfizm. Metody i klasy abstrakcyjne. |
10. | Graficzny interfejs użytkownika. |
11. | Obsługa sytuacji wyjątkowych. |
12. | Programowanie wielowątkowe. |