Zadanie : Na szachownicy 20x20 kazde pole moze byc zasiedlone przez bakterie (stan true, znak graficzny "*") lub martwe (stan false, znak "."), wskazowka: bool pole[..][..] . Na poczatek wygeneruj pseudolosowo stany wewnetrznego kwadratu szachownicy (o rozmiarach 14x14, wskazowka: rand()%2 ). Gra toczy sie w kolejnych "generacjach" szachownicy, gdzie stan kazdego pola w nowej generacji obliczany jest na podstawie liczby sasiadow tego pola w generacji obecnej (wskazowka: warto miec 2 tablice, jedna do szachownicy "obecnej", a druga - "nowej". Na koniec obliczania "obecna" przyjmie stan nowej). Zasady dotyczace pola: 1) Jezeli pole ma bakterie i - liczba zasiedlonych sasiadow jest < 2 , to bakteria ginie - liczba zasiedlonych sasiadow = 2 lub 3, to bakteria przezyje - liczba zasiedlonych sasiadow jest > 3 , to bakteria ginie 2) Jezeli pole jest puste i - liczba zasiedlonych sasiadow jest = 3 , to powstaje bakteria. Wskazowka: Pola marginesowe nie maja wszystkich sasiadow. Najlatwiej jest obejsc problem, dodajac do szachownicy "obwodke" szerokosci 1 pola, bez bakterii. Dla szachownicy 20x20 nalezy wtedy zadeklarowac tablice bool pole[22][22]. Po 1. wygenerowaniu stanu wypisz szachownice na ekran. Wypisuj szachownice tez dla kazdej nowej generacji. Wskazowka: czyszczenie ekranu terminala - komenda: system ("clear") Wskazowka: jesli chcesz, aby miedzy generacjami komputer czekal na "Enter" - komenda: cin.ignore() jesli zamiast tego wolisz, aby ekran odslanial sie co X mikrosekund, mozesz uzyc komendy usleep(X) w bibliotece unistd.h .