Zadanie: Napisz gre "Kolko i krzyzyk", konstruujac dla niej klase i metody. Propozycja rozwiazania. Stworz klase KolkoKrzyzyk, w ktorej utworzysz: char pola[3][3] | do przechowania informacji o szachownicy) int zajete | zlicza liczbe zajetych pol) KolkoKrzyzyk (); | konstruktor bezargumentowy, inicjujacy pola znakiem '.' | int Rozgrywka (); | petla nieskonczona, w ktorej rusza sie 1., a pozniej 2. gracz. | Przez metode "Ruch" gracz wypelnia pole, nastepnie p/metode | "WyswietlPola" komputer wyswietla nowy stan na szacownicy, | a p/metode "Sprawdzaj" komputer sprawdza, czy gracz nie wygral. | Jesli tak, to komputer wychodzi z metody "Rozgrywka", zwracajac | nr gracza-zwyciezcy. Komputer sprawdza jeszcze, czy szachownica | nie zapelnila sie do konca (remis). | void Ruch (int); | Dany gracz podaje kod pola (np. A1). Komputer sprawdza, czy kod | jest poprawny, nastepnie sprawdza czy pole jest puste. | int Sprawdzaj (int); | Sprawdzanie, czy dany gracz nie osiagnal rzadku 3 znakow | poziomo, pionowo lub na ukos | void WyswietlPola (); | Metoda wyswietlajaca szachownice, najlepiej jesli estetycznie | i informatywnie (z oznaczeniami wierszy - ABC i kolumn - 123) | void Zakonczenie (int);| Metoda sterujaca wyswietleniem wlasciwego komunikatu | o wygranej lub remisie W funkcji main utworz obiekt klasy KolkoKrzyzyk, a nastepnie wykonaj metody: Rozgrywka i Zakonczenie.