Napisz gre, w ktorej uczestnicza 3 postacie. Utworz klase dla postaci zlozona z imienia (string), zdobyczy (int) i sily (float). Aby ulatwic dalszy algorytm, utworz tablice (valarray) zlozona z 3 postaci (obiektów klasy). Na poczatku zainicjalizuj graczy: kazdemu nadaj imię, a wszystkim ustaw liczbe zdobyczy na 0 oraz sile na 100 (liczymy w procentach). Niech gra toczy sie w 20 rundach. W kazdej z nich niech kazda postac "wyrzuca kostka liczbe oczek" (wygeneruj liczbę pseudolosową [1 .. 6]). Od wyrzuconej liczby oczek uzaleznij skutek (proponuje switch-case) : 1: sila gracza spada o 20 [%] 2: sila gracza spada o 10 [%] 3: brak akcji 4: gracz znalazl 1 zdobycz 5: gracz znalazl 1 zdobycz 6: gracz znalazl eliksir i jego siła wzrasta o 10 [%]. Ustaw blokade, by sila gracza nigdy nie przekraczala 100 [%]. Nastepnie zaprogramuj mechanizm medali: jezeli gracz zdobedzie 5 nowych zdobyczy, do jego imienia dostaw "*", a jednoczesnie wyzeruj naliczanie nowych zdobyczy "do medalu" (uwaga: nie zeruj sumarycznych zdobyczy graczy). Przy kazdej rundzie, dla kazdego gracza wyswietlaj monit, np. sumaryczny monit z rundy moze wygladac tak: RUNDA 14: ----- LukeSkywalker* ma zdobyczy: 5 i sile: 64.2% HanSolo* ma zdobyczy: 8 i sile: 64.2% R2D2 ma zdobyczy: 2 i sile: 48.6% Na koniec wymysl sposob punktacji ostatecznej i zgodnie z nia wylon zwyciezce. Powodzenia!