Ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego

OGŁOSZENIE

WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,

ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,

tel. (0 prefix 22) 55 32 000, fax (0 prefix 22) 55 32 213

ogłasza przetarg nieograniczony na:

dostawę sprzętu komputerowego

 

Nr postępowania WF-37-35/06

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w załączniku do SIWZ.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:

osobiście w siedzibie Zamawiającego, lok.: 436,

lub listownie na adres Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, pok. 436)

lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl lub faksem nr (0 22) 55 32 213

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl

 

 

 

Słownik główny

Główny przedmiot

30.20.00.00-1

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

30.21.31.00-6

30.23.11.00-8

30.23.32.31-9

30.23.12.50-4

30.21.61.10-0

 

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wydział Fizyki UW ul. Hoża 69, ul. Pasteura 7, Al. Ujazdowskie 4, Warszawa (w zależności od części zamówienia)

Wymagane wadium: 1908 PLN – za całość (od 10 PLN do 295 PLN w zależności od części zamówienia)

Pożądany termin wykonania: w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy (dotyczy wszystkich części)

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 436.

Termin składania ofert upływa dnia 17.07.2006 do godziny 12.00

Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.07.2006 do godziny 14.00

w siedzibie zamawiającego, lok. 436

Termin związania ofertą: 30 dni

Języki, w których można sporządzać oferty: Polski

 

 

Opis warunków udziału w postępowaniu:

1)   Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ

2)   Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ

3)   Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ (w ofercie musi być     dowód wniesienia wadium).

4)      Przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego warunków wymienionych w SIWZ.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/niespełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

1)     Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium w postaci poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć zaopiniowany przez Kwestora UW wzór wraz z oryginałem dokumentu)

2)     Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3 SIWZ.

3)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

UWAGA:

Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne.

4)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5)  Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

8) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku „Doświadczenie zawodowe /firmy/” stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie.

 

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

 

  1. Magdalena Bławdziewicz - tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: blaw@fuw.edu.pl

2.      Justyna Strzemieczna – specjalista – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl

 

Ocena oferty (dotyczy wszystkich części zamówienia)

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

1. Cena                                                                                     95 %

2. Okres gwarancji                                                                    5%

 

Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

 

OGŁOSZENIE ZOSTAŁO PRZEKAZANE PREZESOWI URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 27/06/2006

 

 

Dziekan Wydziału Fizyki UW

 

prof. dr hab. Jan Bartelski

 


Załącznik Do Ogłoszenia

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

Część 1: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

A. dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

B.) dostawa drukarki laserowej czarno-białej (kod CPV: 30.23.32.31-9)

 

C.) dostawa skanera (kod CPV: 30.21.61.10-0)

 

 

Część 2: dostawa monitora LCD 17” (kod CPV: 30.23.12.50-4)

 

 

Część 3: dostawa dwóch skanerów (kod CPV: 30.21.61.10-0)

 

 

Część 4: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 5: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

Część 6: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 7: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

A) dostawa dwóch komputerów stacjonarnych (kod CPV: 30.23.11.00-8):

 

B) system operacyjny SUSE Linux 10.1 (jako oddzielna pozycja) (kod CPV: 30.24.00.00-3)

 

 

część 8: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 9: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

A.) dostawa trzech zestawów komputerowych (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

B.) dostawa trzech monitorów LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)

 

 

część 10: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 11: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 12: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 13: dostawa monitora LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)

 

 

część 14: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

8 identycznych komputerów (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 15: dostawa sprzętu komputerowego (kod CPV: 30.20.00.00-1)

 

A.) dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

B.) dostawa drukarki All-In-One (kod CPV: 30.23.32.31-9)

 

C.) dostawa dwóch monitorów LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)

 

D.) dostawa dysku w zewnętrznej obudowie przenośny USB (kod CPV: 30.23.31.71-0)

 

E.) dostawa zasilacza awaryjnego do komputera (UPS) (kod CPV: 30.23.20.00-4)

 

 

część 16: dostawa komputera przenośnego (notebooka) (kod CPV: 30.21.31.00-6)

 

 

część 17: dostawa komputera stacjonarnego (kod CPV: 30.23.11.00-8)

 

 

część 18: dostawa monitora LCD 19” (kod CPV: 30.23.12.50-4)

 

 

część 19: dostawa drukarki laserowej (kod CPV: 30.23.32.31-9)

 

 

część 20: dostawa drukarki laserowej (kod CPV: 30.23.32.31-9)