Ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego

OGŁOSZENIE

WYDZIAŁ FIZYKI UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO,

ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa,

tel. (0 prefix 22) 55 32 000, fax (0 prefix 22) 55 32 213

ogłasza przetarg nieograniczony na:

dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego

 

Nr postępowania WF-37-1/07

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:

osobiście w siedzibie Zamawiającego, lok.: 436,

lub listownie na adres Zamawiającego (Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, pok. 436)

lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: strzem@fuw.edu.pl lub blaw@fuw.edu.pl lub faksem nr (0 22) 55 32 213

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl

 

 

Wspólny Słownik zamówień (CPV)

Główny przedmiot

30.19.21.12-9

30.19.21.13-6

30.19.23.00-4

 

Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, ul. Pasteura 7, ul. Żwirki i Wigury 93, Al. Ujazdowskie 4, ul. Smyczkowa 5/7, Warszawa (na adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu)

 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 436,

Termin składania ofert upływa dnia 15.02.2007 do godziny 10.00

Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.02.2007 o godzinie 10.30

w siedzibie Zamawiającego, pok. 436

Termin związania ofertą: 30 dni

Języki, w których można sporządzać oferty: Polski

 

Opis warunków udziału w postępowaniu:

1)      Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy;

2)      Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy;

3)      Wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku „Doświadczenia zawodowe /firmy/ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie

Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000 PLN

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/niespełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1)              Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy

2)            Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA:

Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze  lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne.

3)      Wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku „Doświadczenia zawodowe /firmy/ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie

Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000 PLN.

4)   Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zobowiązania do usuwania usterek spowodowanych użyciem równoważnego materiału eksploatacyjnego

 

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

Justyna Strzemieczna – specjalista – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: strzem@fuw.edu.pl

Magdalena Bławdziewicz – tel. (0 22) 55 32 213, e-mail: blaw@fuw.edu.pl

 

Ocena oferty

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami

Cena                                                                                         100%

                                                                                                

Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

 

ogłoszenie zostało opublikowane na stronach portalu internetowego urzędu zamówień publicznych w dniu 05/02/2007.

 

Dziekan Wydziału Fizyki UW

 

prof. dr hab. Jan Bartelski