 Trawiona ostoja złożona z 3 blaszek 0.5mm - zewnętrznej, wygiętej oraz dwóch 
wewnętrznych. Elementy są zlutowane.
Trawiona ostoja złożona z 3 blaszek 0.5mm - zewnętrznej, wygiętej oraz dwóch 
wewnętrznych. Elementy są zlutowane.
 Okazało się, że uzyskanie właściwego ustawienia osi jest dosyć trudne.
Okazało się, że uzyskanie właściwego ustawienia osi jest dosyć trudne.
Po kilku próbach nauczyłem się, że należy:
 Jak się okazuje tuleje skrajnych osi miały możliwość przesuwu góra-dół i ustaliły się nieco niżej
niż tuleja osi środkowej. Środkowe koło nie dotyka szyny.
Niemniej jednak cały mechanizm kręci się swobodnie.
Jak się okazuje tuleje skrajnych osi miały możliwość przesuwu góra-dół i ustaliły się nieco niżej
niż tuleja osi środkowej. Środkowe koło nie dotyka szyny.
Niemniej jednak cały mechanizm kręci się swobodnie.
 
Oto zlutowana rama na której zawieszałem rozrząd (z blachy mosiężnej 0.5), na starym podwoziu
 Tak lutowałem wiązary. Każdy z nich skłąda się z dwóch warstw. 
Po zlutowaniu rozwiercałem otwory do ostatecznej średnicy.
Tak lutowałem wiązary. Każdy z nich skłąda się z dwóch warstw. 
Po zlutowaniu rozwiercałem otwory do ostatecznej średnicy.
 Tak wygląda ostoja przed zlutowaniem.
Tak wygląda ostoja przed zlutowaniem.
 I po założeniu kół.
I po założeniu kół.

 

 Nowe, ostateczne, wersje elementów podwozia
Nowe, ostateczne, wersje elementów podwozia
