Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów
Numer ogłoszenia: 51190 - 2009;
data zamieszczenia: 05.03.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki , ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5532213, faks 022 6255128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałóweksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych orazkserokopiarek i faksów w ilościach wynikających ze złożonego przezZamawiającego zapotrzebowania. 2. Materiały eksploatacyjne będądostarczane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkośćkażdej dostawy będzie każdorazowo specyfikowana i przekazywana doWykonawcy telefonicznie lub faksem.3. Dostawa powinna zostać zrealizowana na życzenie Zamawiającego wciągu 2 dni roboczych od daty zawiadomienia Wykonawcy, przesłanegofaxem lub telefonicznie na numer Wykonawcy.4. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są orientacyjne i wtrakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie.5. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu materiałóweksploatacyjnych pod wskazane przez Zamawiającego adresy.6. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pustych, zużytych opakowań potuszach, tonerach i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji. Odbiórprzez Wykonawcę pustych opakowań będzie następował sukcesywnie potelefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Ceny jednostkowe zaoferowaneprzez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji umowy.8. Umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy od dnia podpisania umowy zWykonawcą z zastrzeżeniem wcześniejszego wygaśnięcia umowy w przypadkuwykorzystania środków finansowych przewidzianych na ten cel..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.00-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następującewarunki:1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy izłożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ.2) Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczeniestanowiące załącznik nr 3 do SIWZ 3) Wykażą się doświadczeniem wrealizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoimrodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiotzamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania iodbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że tedostawy zostały wykonane należycie np. opinie, referencje. Dokumentytakie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należytewykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nichzawarte nie powinny ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilościdostarczonych materiałów eksploatacyjnych.Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż wartośćbrutto składanej oferty.Dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiotzamówienia to dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kserokopiarek oraz faksów.2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcówoparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyćwykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie owpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnościgospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert.UWAGA:Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione waktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniuWykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisanezgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lubzaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty woryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formiekserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanieuznane za ważne.3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychrównież wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniemwszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okrespowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającychswoim rodzajem i wartością dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącymprzedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i odbiorców na druku Doświadczenie zawodowe /firmy/stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentamipotwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie np. opinie,referencje. Dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinnypotwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzącywątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie powinny ograniczać się jedyniedo potwierdzenia ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych.Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż wartośćbrutto składanej oferty.Dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiotzamówienia to dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kserokopiarek oraz faksów.4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymaganiaokreślone przez Zamawiającego Wykonawca powinien:1) załączyć do składanej oferty certyfikat ISO 9000:2001 w zakresieprodukcji materiałów eksploatacyjnych ( w formie oryginału lub kopiipotwierdzonej za zgodność z oryginałem w języku polskim);2) oświadczenie, że wszelkie uszkodzenia wynikłe z faktu użyciarównoważnych materiałów eksploatacyjnych będą usuwane na kosztWykonawcy- według wzoru stanowiącego załącznik nr 7;3) wykaz zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych z określeniemsymbolu i producenta produktu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Fizyki UWul. Hoża 6900-681 Warszawa, pok. 436.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Wydział Fizyki UWul. Hoża 6900-681 Warszawa, pok. 436.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).