Warszawa: Rozbudowa i modernizacja pamięci masowej NetApp FAS2050
Numer ogłoszenia: 234798 - 2009;
data zamieszczenia: 13.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki , ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5532213, faks 022 6255128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja pamięci masowej NetApp FAS2050.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja pamięci masowej NetApp FAS2050, pracującej w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac znajduje się w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ 2) Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 160 000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie np. opinie, referencje. Dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie powinny ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonego sprzętu. Dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia to dostawy serwerów plików oraz serwerów. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 oraz 24 ust 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne. 3) Wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom (nie mniej niż 3) stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 160 000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie np. opinie, referencje (załącznik nr 3). Dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie powinny ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonego sprzętu. Dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia to serwery plików oraz serwery..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 00-681 Warszawa ul. Hoża 69, w pokoju 436.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 00-681 Warszawa ul. Hoża 69, w pokoju 436.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: 1). Mgr Marcin Gromisz - tel. (0 22) 55 32 149 e-mail: Marcin.Gromisz@fuw.edu.pl w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia 2) Mgr Magdalena Bławdziewicz - fax (0 22) 55 32 213, e-mail: blaw@fuw.edu.pl w sprawach proceduralnych 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpeiczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej (ceny brutto).