Przetarg na remont i wyposażenie pomieszczeń laboratoryjnych nr 3135c i 3135d w Zakładzie Biofizyki UW, ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie (WF-37-25/09)

Termin składania ofert/wniosków 2009-09-21

Warszawa: Remont i wyposażenie pomieszczeń laboratoryjnych nr 3135c i 3135d w Zakładzie Biofizyki UW, ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 295576 - 2009;
data zamieszczenia: 27.08.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki , ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5532213, faks 022 6255128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie pomieszczeń laboratoryjnych nr 3135c i 3135d w Zakładzie Biofizyki UW, ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przewidywanych robót wchodzą następujące prace: Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze demontaż dygestoriów; demontaż szafek pod blatami; demontaż - rozbiórka stołów laboratoryjnych z siatkobetonu; demontaż wyposażenia i osprzętu instalacji elektrycznych, demontaż zlewu; demontaż wyposażenia i orurowania instalacji sanitarnych i gazowych; demontaż wyposażenia, osprzętu i okablowania instalacji elektrycznych; demontaż kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych; rozbiórki wykładzin z płytek ściennych i z blatów; rozbiórki ścianek działowych - dla osadzenia stolarki drzwiowej; oczyszczenie podłoża betonowego po rozbiórkach ścianek murowanych i stołów laboratoryjnych siatkobetonowych; rozbiórki posadzek lastrykowych wraz z podłożami; przebicie otworów w stropach i ścianach, wykucie bruzd; uzupełnienie ścianek z cegieł, zamurowanie i zabetonowanie przebić w ścianach; prace zabezpieczające (posadzki, stolarka); wykucie z muru ościeżnic drewnianych z demontażem skrzydeł drzwiowych drewnianych; wykucie z muru parapetów lastrykowych i wsporników stalowych; naprawy i uzupełnienia tynków wewnętrznych; Tynki, obudowy, okładziny obudowa elementów konstrukcji słupów, belek i podciągów dwuwarstwowo, płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi, na rusztach metalowych; montaż kratek wentylacyjnych; uzupełnienia tynków wewnętrznych cem.-wap. kat. III; wykonanie okładzin z płytek gresowych chemoodpornych kamionkowych półek, parapetów i lad; licowanie ścian płytkami gresowymi chemoodpornymi wraz z listwami wykończeniowymi, aluminiowymi ; okładziny blatów i półek laboratoryjnych płytkami gresowymi chemoodpornymi wraz z listwami wykończeniowymi, aluminiowymi ; Posadzki wykonanie podłoża - warstwy wyrównawczej pod posadzki o grubości 5 cm; naprawy i uzupełnienia istniejącego podłoża betonowego; gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi szczepnymi z wypełniaczem kwarcowym; ułożenia siatki z włókna szklanego; wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających; ułożenie posadzek z płytek gresowych chemoodpornych wraz z cokolikami i aluminiowymi listwami wykończającymi nad cokolikiem; Stolarka, wyposażenie i roboty towarzyszące dostarczenie i montaż dygestoriów i stanowisk laboratoryjnych w konstrukcji stalowej lub drewnianej oszklonych szkłem specjalnym; montaż szafek - zabudowa meblowa wnękowa, pod blatami, półki, drzwiczki przesuwne; montaż regałów - drzwi zamykane, półki; montaż stołów laboratoryjnych; montaż listew aluminiowych brzegowych i do montażu osprzętu instalacyjnego; montaż szafek zlewozmywakowych; montaż parapetów podokiennych z konglomeratu kamiennego; Roboty malarskie wykonanie gładzi gipsowej dwuwarstwowo na ścianach i sufitach; dwukrotne malowanie z jednokrotnym zagruntowaniem podłoży gipsowych farbą emulsyjną akrylową lateksową ścian w pomieszczeniach laboratoryjnych; dwukrotne malowanie z jednokrotnym zagruntowaniem podłoży gipsowych farbą emulsyjną ścian w pomieszczeniach laboratoryjnych; Instalacje sanitarne i gazowe demontaż pionu kanalizacyjnego z kamionki; demontaż pionu wodnego stalowego; inne demontaże; wykucie bruzd w ścianach i podłożach pod prowadzenie orurowania; montaż orurowania z rur PP kanalizacji sanitarnej; montaż orurowania z rur zgrzewanych z polipropylenu dla wody zimnej i ciepłej; montaż orurowania z rur stalowych czarnych bez szwu wg PN-80/H-74219 łączonych przez spawanie dla instalacji gazowej; montaż osprzętu - zlewozmywaków stalowych szafkowych, baterii zmywakowych ściennych, zaworów kulowych, zaworów antyskażeniowych, zaworów czerpalnych ze złączką do węża; montaż zbiornika do podgrzewania wody; montaż rurociągów stalowych instalacji gazowej wraz z osprzętem do kolumienek laboratoryjnych; demontaż i ponowny montaż grzejników; wykonanie prób szczelności instalacji sanitarnych i gazowych; zamurowanie i zabetonowanie bruzd; Instalacje elektryczne wykonanie otworów, bruzd w ścianach i podłożach pod prowadzenie instalacji i montaż osprzętu, skrzynek i rozdzielnic, opraw oświetleniowych; montaż skrzynek i rozdzielnic; montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych; montaż osprzętu - puszek podtynkowych, gniazd wtykowych, łączników podtynkowych itp. montaż rur winidurowych; montaż kanałów instalacyjnych z pcw; ułożenie przewodów podtynkowych i w kanałach; ułożenie przewodów komputerowych w listwach pcw; montaż gniazd komputerowych; montaż wyłączników wentylacji mechanicznej; ułożenie przewodów telefonicznych; zaprawienie bruzd i otworów; wykonanie pomiarów elektrycznych i opisów schematów powykonwczych; Wentylacja mechaniczna wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej z pomieszczeń laboratorium; wykonanie instalacji wywiewnej odciągów miejscowych z dygestoriów; wykonanie instalacji wywiewnej odciąg z szafy na chemikalia; montaż wentylatorów dachowych chemoodpornych; montaż klap ppoż; Wyremontowane pomieszczenia Laboratoryjne należy wyposażyć w urządzenia laboratoryjne oraz meble według specyfikacji asortymentowej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Przedmiary Robót, Dokumentacja projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Remontowych i Instalacyjnych oraz specyfikacja asortymentowa wyposażenia Laboratoriów, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.46.10-9, 45.31.70.00-2, 45.33.30.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 36.12.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy; 2) Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy; 3) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowanej i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa; 4) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia sanitarne odpowiednie do przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, wentylacyjnej i gazowej i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) do wykonania przedmiotu zamówienia przeznaczą kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia elektryczne odpowiednie do przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa; 6) wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem (tj. roboty remontowo-budowlane w obiektach badawczych i badawczo-dydaktycznych (instytuty, uczelnie) polegających na budowie i/lub remoncie badawczych laboratoriów chemicznych i/lub fizykochemicznych i/lub biochemicznych wraz z budową dygestoriów o konstrukcji drewnianej oszklonej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 5 robót budowlanych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje). Dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. 7) Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN. 8) Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się zdolnością kredytową lub posiada środki finansowe w wysokości 200 000 PLN. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 oraz 24 ust 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne; 3) uprawnienia budowlane kierownika budowy odpowiednie do przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 4) uprawnienia sanitarne kierownika robót sanitarnych tj. uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, wentylacyjnej i gazowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) uprawnienia elektryczne kierownika robót elektrycznych tj. uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem (tj. roboty remontowo-budowlane w obiektach badawczych i badawczo-dydaktycznych (instytuty, uczelnie) polegających na budowie i/lub remoncie badawczych laboratoriów chemicznych i/lub fizykochemicznych i/lub biochemicznych wraz z budową dygestoriów o konstrukcji drewnianej oszklonej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 5 robót budowlanych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu Doświadczenie zawodowe /firmy/ stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje). Dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. 7) Jeśli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi to wykazać na Formularzu nr 5 (Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty powyższego formularza). 8) Poprawnie sporządzony kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową w oparciu o Przedmiary Robót, Specyfikację Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Remontowych i Instalacyjnych, dokumentację projektową oraz specyfikację asortymentową, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN. 10) Informację z banku lub spółdzielczej kasy informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się zdolnością kredytową lub posiada środki finansowe w wysokości minimum 200 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 00-681 Warszawa ul. Hoża 69, w pokoju 436.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 00-681 Warszawa ul. Hoża 69, w pokoju 436.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: 1) Prof. dr hab. Ryszard Stolarski- e-mail: stolarsk@biogeo.uw.edu.pl - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia 2) Dr Elżbieta Bojarska - e-mail: elab@biogeo.uw.edu.pl - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia 3) Mgr Magdalena Bławdziewicz-Odolińska - fax. (0 22) 55 32 213, e-mail: blaw@fuw.edu.pl. - w sprawach dotyczących SIWZ 2. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w miejscu przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 3. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla zamawiającego..

Wróć