Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaWarszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dodrukarek, kserokopiarek oraz faksów
Numerogłoszenia: 98766 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIEO UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w BiuletynieZamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51190- 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostałozamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski,Wydział Fizyki, ul. Hoża 69, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0225532213, faks 022 6255128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek orazfaksów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałóweksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych orazkserokopiarek i faksów w ilościach wynikających ze złożonegoprzez Zamawiającego zapotrzebowania. 2. Materiały eksploatacyjnebędą dostarczane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego.Wielkość każdej dostawy będzie każdorazowo specyfikowana iprzekazywana do Wykonawcy telefonicznie lub faksem. 3. Dostawapowinna zostać zrealizowana na życzenie Zamawiającego w ciągu 2dni roboczych od daty zawiadomienia Wykonawcy, przesłanego faxem lubtelefonicznie na numer Wykonawcy. 4. Podane ilości materiałóweksploatacyjnych są orientacyjne i w trakcie realizacji umowy mogąulec zmianie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozumateriałów eksploatacyjnych pod wskazane przez Zamawiającegoadresy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pustych, zużytychopakowań po tuszach, tonerach i poddanie ich recyklingowi lubutylizacji. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań będzienastępował sukcesywnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7.Reklamacje z tytułu jakości na dostarczone materiałyeksploatacyjne mogą być zgłaszane w ciągu 7 dni od daty dostawy.Materiały eksploatacyjne nie spełniające wymogów jakościowychzostaną wymienione na koszt wykonawcy w terminie 24 godzin odzgłoszenia reklamacji. 8. Ceny jednostkowe zaoferowane przezWykonawcę nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji umowy. 9.Umowa została podpisana na okres 12 miesięcy od dnia podpisaniaumowy z Wykonawcą z zastrzeżeniem wcześniejszego wygaśnięciaumowy w przypadku wykorzystania środków finansowych przewidzianychna ten cel..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.12.51.00-2, 30.12.51.00-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bezVAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99687.00PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetargnieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONOZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ(bez VAT)