Programowanie 2015/2016


Strona wykladu

Tydzien pierwszy:
start.cpp
cheatsheet-zmienne i operatory
prosty_kalkulator.cpp
prosty_kalkulator_z_wypisaniem.cpp
konwerter_energii.cpp
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
wyrazenie_warunkowe.cpp
Zadanie 2
Rozwiazanie 2


Tydzien drugi:
biblioteka_cmath.cpp
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2*
Rozwiazanie 2
switch_case.cpp
biblioteka_iomanip.cpp
Zadanie 3
Rozwiazanie 3 - sposob I
cheatsheet-petle
petla_for.cpp
silnia.cpp
Zadanie 4
Rozwiazanie 4
Zadanie 5* - w sam raz na kolokwium
Rozwiazanie 5


Tydzien trzeci:
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2*
Rozwiazanie 2
Rozwiazanie 2 - na funkcjach
generator liczb psudolosowych
losowy_dywan.cpp
Zadanie 3
Rozwiazanie 3
Zadanie 4*
Rozwiazanie 4
kwadrat.cpp
Zadanie 5* - artystyczne
Rozwiazanie 5
petla_while.cpp
petla_do_while.cpp
Zadanie 6
Rozwiazanie 6
Zadanie 7
Rozwiazanie 7
Zadanie 8
Rozwiazanie 8
Zadanie 9
Rozwiazanie 9
Zadanie 10*
Rozwiazanie 10


Tydzien czwarty:
cheatsheet-funkcje
funkcje1.cpp
funkcje2.cpp
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2
Rozwiazanie 2
Zadanie 3
Rozwiazanie 3
Rozwiazanie 3 - przyklad z obsluga wyjatkow dla chetnych
Zadanie 4*
Rozwiazanie 4
przeciazenie_nazwy_funkcji
Zadanie 5
Rozwiazanie 5
Zadanie 6
Rozwiazanie 6
silnia_rekurencyjna
Zadanie 7
Rozwiazanie 7
Zadanie 8
Rozwiazanie 8
Zadanie 9*
Rozwiazanie 9
Zadanie 10 - bisekcja
Rozwiazanie 10


Tydzien piaty - kolokwium I
WYNIKI
Tresc kolokwium
Zadanie 1 - przykladowe rozwiazanie
Zadanie 2 - przykladowe rozwiazanie
Zadanie 3 - przykladowe rozwiazanie


Tydzien szosty:
Przyklad_tablice
Przyklad_napisy
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Rozwiazanie 1 na funkcjach
Zadanie 2
Rozwiazanie 2
Rozwiazanie 2 na funkcjach
Zadanie 3
Rozwiazanie 3
Zadanie 4
Rozwiazanie 4
Zadanie 5
Rozwiazanie 5
Rozwiazanie 5 na funkcjach
Zadanie 6
Rozwiazanie 6
Zadanie 7
Rozwiazanie 7
Rozwiazanie 7 na funkcji


Tydzien siodmy:
Przyklad_referencje_i_wskazniki
Przyklad_referencje_i_wskazniki_w_funkcjach
Przyklad_tablice_i_wskazniki
Przyklad_wskazniki_i_napisy
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2
Rozwiazanie 2
Zadanie 3
Rozwiazanie 3
Zadanie 4
Rozwiazanie 4
Przyklad pamieci alokowanej dynamicznie
Przyklad zastosowania pamieci alokowanej dynamicznie
Zadanie 5
Rozwiazanie 5
Zadanie na koniec zajec


Tydzien osmy:
Przyklad_prostej_klasy
Przyklad_obiekt_klasy_w_funkcji
Przyklad_konstruktor_destruktor
Przyklad_zmienne_prywatne_i_metody
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2
Rozwiazanie 2


Tydzien dziewiaty:
Przyklad_szablonu
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Przyklad_valarray
Przyklad_klasy_valarray_metody
Zadanie 2
Rozwiazanie 2
Sortowanie_babelkowe-idea
Przyklad_sortowanie_babelkowe
Zadanie 3
Rozwiazanie 3
Przyklad_vector
Zadanie 4
Rozwiazanie 4
Zadanie 5
Rozwiazanie 5
Zadanie 6
Rozwiazanie 6
Zadanie 7
Rozwiazanie 7
CHEATSHEET_VALARRAY


Tydzien dziesiaty - kolokwium II
WYNIKI
Tresc kolokwium
Zadanie 1 - przykladowe rozwiazanie
Zadanie 2 - przykladowe rozwiazanie
Zadanie 3 - przykladowe rozwiazanie


Tydzien jedenasty:
Przyklad_string
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2
Rozwiazanie 2
Zadanie 3
Rozwiazanie 3
Zadanie 4
Rozwiazanie 4
Zadanie 5
Rozwiazanie 5
Zadanie 6
Rozwiazanie 6
Zadanie 7
Rozwiazanie 7
Zadanie 8
Rozwiazanie 8


Tydzien dwunasty:
Argumenty funkcji main
Pliki wyjsciowe
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2
Rozwiazanie 2
Zadanie 3
Rozwiazanie 3
Pliki wejsciowe
Pliki wejsciowe 2
Pliki wejsciowe 3
Zadanie 4
fermi.dat
Rozwiazanie 4
Zadanie 5
Rozwiazanie 5
Zadanie 6
Rozwiazanie 6
Zadanie 7
Rozwiazanie 7
Zadanie - GRA "LIFE"


Tydzien trzynasty:
Klasy i pliki naglowkowe
Klasy i pliki naglowkowe - plik naglowkowy
Klasy i pliki naglowkowe - kod klasy
Dziedziczenie publiczne
Dziedziczenie chronione
Chaetsheet
Zadanie 1
Rozwiazanie 1
Zadanie 2
Rozwiazanie 2
Zadanie - GRA "KOLKO i KRZYZYK"


Kolokwium III
WYNIKI
Tresc kolokwium
Zadanie 1 - przykladowe rozwiazanie
Dane wejsciowe do zadania 1
Zadanie 2 - przykladowe rozwiazanie
Zadanie 3 (plik z funkcja main) - przykladowe rozwiazanie
Zadanie 3 (plik naglowkowy) - przykladowe rozwiazanie
Zadanie 3 (plik zrodlowy) - przykladowe rozwiazanie